jueves, 12 de mayo de 2016

Galicia de moda

Galicia ten como fillos privilexiados a numerosos diseñadores e moditas que firman algunhas das grandes marcas que se ven ao longo de todo o país. O máis destacado, de fama mundial no mundo da moda, é Amancio Ortega, referente para todo empresario que se queira dedicar a ese gran mundo. Neste post, vouvos a nomear algunhas das marcas mais importantes en Galicia, feita por galegos.




Purificación García
As siglas PG da marca galega fixéronse un merecido oco no mercado internacional. Daqueles tempos nos que a deseñadora (Castrelo do Val, Ourense) traballaba nunha empresa téxtil de Montevideo, onde pasou gran parte da súa infancia, aos actuais nos que se recoñece como unha das grandes da moda española, Purificación García demostrou que a constancia e a tenacidade son ingredientes de éxito. En 1998 firma un acordo con STL, con sede en Ourense, para o deseño, a fabricación e a distribución dunha liña prêt-a-porter feminina, outra masculina e os seus respectivos accesorios.


Roberto Verino
Nacido en Verín (Ourense), Roberto Verino presentaba en 1982 a súa primeira colección de prêt-á-porter feminino. Hoxe, e máis de tres décadas despois, está presente en máis de 20 países e a súa firma forma parte do elenco de deseñadores con maior proxección internacional. Outra das súas grandes paixóns é a viticultura. O modisto deixa cando pode ao carón a agulla para producir Terra do Gargalo, viño baixo a denominación de Orixe Monterrei.

Do Rego & Novoa
A firma está integrada por un equipo cunha longa experiencia profesional no sector téxtil galego encabezado por Roberto Do Rego e Xullo Novoa. Ten a súa sede principal en Vigo, na Cidade do Téxtil (Texvigo). Clásico inglés, pero actualizado, cun aire moderno e deportivo. Este é o estilo Do Rego & Novoa, que comercializa roupa e complementos en tres liñas: sport-casual, sastrería e cerimonia. Na tempada outono-inverno 2012-13, a firma lanzou a súa primeira colección propia de calzado. Conta cun ambicioso plan de expansión internacional.


Bimba&Lola
A firma galega que ten en Mos (Pontevedra) o seu centro operativo, abría a súa primeira tenda en 2006 en Bilbao e o seu crecemento foi vertixinoso. Uxía Domínguez, presidenta e propietaria, xunto coa súa irmá María, da empresa Bimba &Lola, irrompían no mercado converténdose na firma de maior crecemento en España. Ambas son sobriñas de Adolfo Domínguez e fillas de Jesús Domínguez, socio fundador da Sociedade Téxtil Lonia (STL), unhas das maiores empresas de moda de Galicia.


Inditex
Desde a apertura da súa primeira tenda en 1975 Inditex (Arteixo, A Coruña) non deixou de dar boas noticias no sector da moda. O emporio téxtil de Amancio Ortega é pioneiro entre as compañías «fast fashion», que basicamente imitan as últimas tendencias en moda e venden versións máis baratas nas súas tendas. Con todo, ten unha calidade que a fai diferente: a súa capacidade para repoñer as tendas e cambiar a súa colección semana a semana de modo que o que atopas a principios de outono non ten nada que ver coa roupa e accesorios colgados nas perchas a final de tempada. Opera baixo as marcas Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Oysho, entre outras.


Caramelo
Situada na Coruña, foi fundada en 1969 por José Antonio Caramelo Barbeito, Luís Gestal Santos e Javier Cañás Caramelo. O primeiro paso foi a comercialización de gabardinas da marca «Antilluvia». En 1971, tres novas marcas foron lanzadas ao mercado, Chelton, Yale e Tommy Harrods. Posteriormente, o negocio e a confección ampliáronse, así como outros procesos produtivos foron obxecto de reestruturación. En 1984 lanzouse márcaa Caramelo que confecciona coleccións de vestir e complementos tanto para home como para muller. Tres son as súas liñas; Carmelo, CRMJ e Novas Tendencias, confeccionadas todas con tecidos nobres. Para clientes que se preocupan polo vestir.


Adolfo Domínguez
Adolfo Domínguez aportou e aporta ao mundo da moda unha beleza de innovación sen renunciar á factura artesanal. O seu slogan « A engúrra é bela», pronto se converteu en seña de identidade da firma e un dos lemas máis famosos da moda española. A década dos 90 caracterízase pola diversificación e a internacionalización. Nestes anos a rede crece a través de tendas propias e franquías. A finais de 1990, Adolfo Domínguez convértese no primeiro deseñador español en comercializar unha gama completa de perfumes co seu nome. Hoxe, o deseñador galego é un dos grandes da moda internacional.


Nanos
A elegancia e o gusto non só están reservados para os maiores. Desde que na década dos 60, Roberto Martínez Cortés e Pilar Martínez Sanjuán, desde a súa sede na Coruña, desen a primeira puntada, Nanos e a súa versión sport Karpi, converteuse en todo un referente en moda infantil. O coidado extremo no deseño, a calidade e a imaxe cun estilo propio moi definido son as suas principais señas de identidade.


Florentino
Tradición, experiencia, tecnoloxía, calidade e servizo excelente son as claves que sustentan o grupo Florentino desde os seus inicios. Fundada en 1970, Florentino (Lalín, Pontevedra) é na actualidade unha marca de referencia, consolidada no sector da moda masculina de deseño a nivel internacional, que foi capaz de crearse como empresa conxugando deseño e fabricación, baseándose na idea de que a combinación entre ambos os conceptos marca o rumbo adecuado para o progreso e o desenvolvemento global da compañía.





No hay comentarios:

Publicar un comentario